Podpisano umowę na remont drogi na cmentarz

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
22 października 2019

Tak jak pisaliśmy wcześniej, na mocy wrześniowego  komunikatu Wojewody Łódzkiego, ogłoszona została lista zadań zatwierdzonych, przez Prezesa Rady Ministrów, do dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. W ramach tego naboru można było pozyskać dofinansowanie na zadania polegające   na budowie, przebudowie lub remoncie dróg powiatowych, lub budowie, przebudowie remoncie dróg gminnych. Gmina Czarnocin wywalczyła wsparcie na realizacje dwóch zadań. W pierwszej kolejności wyremontowana zostanie droga gminna nr G22, tj droga biegnąca od ul. Głównej w Czarnocinie w stronę cmentarza, na którą udało się uzyskać dofinansowanie w kwocie 202 500,00 zł przy całkowitym koszcie zadania około
320 000 zł. Renowacja będzie polegała na zmianie podbudowy  tłuczniowej wraz z wykonaniem nowej nawierzchni jezdni oraz budową miejsc parkingowych i uporządkowaniem terenu.  Dzisiaj (22.10) w Urzędzie Gminy Czarnocin w obecności proboszcza parafii ks. kan. Bogdana Jelenia podpisano   umowę pomiędzy  wykonawcą a Gminą Czarnocin reprezentowaną przez Wójta Roman Miksę i Skarbnika Krystynę Lulę. Zadanie pod nazwą „Remont drogi gminnej G22 w Czarnocinie wraz z budową miejsc postojowych” wykona, wyłonione w przetargu, Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „PEUK” S.A.  Aby nie utrudniać dojazdu na cmentarz w okresie święta zmarłych ustalono, że prace rozpoczną się po 4 listopada. Oddanie do użytku nowo wyremontowanej drogi planuje się na połowę grudnia br.

 

Galeria

  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie
  • Powiększ zdjęcie

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2019-10-22
Data publikacji:2019-10-22
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Justyna Krych
Liczba odwiedzin:718