Podpisano umowę na remont drogi na cmentarz
Tak jak pisaliśmy wcześniej, na mocy wrześniowego komunikatu Wojewody Łódzkiego, ogłoszona została lista zadań zatwierdzonych, przez Prezesa Rady Ministrów, do dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. W ramach tego naboru można było pozyskać dofinansowanie na zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg powiatowych, lub budowie, przebudowie remoncie dróg gminnych. Gmina Czarnocin wywalczyła wsparcie na realizacje dwóch zadań. W pierwszej kolejności wyremontowana zostanie droga gminna nr G22, tj droga biegnąca od ul. Głównej w Czarnocinie w stronę cmentarza, na którą udało się uzyskać dofinansowanie w kwocie 202 500,00 zł przy całkowitym koszcie zadania około
320 000 zł. Renowacja będzie polegała na zmianie podbudowy tłuczniowej wraz z wykonaniem nowej nawierzchni jezdni oraz budową miejsc parkingowych i uporządkowaniem terenu. Dzisiaj (22.10) w Urzędzie Gminy Czarnocin w obecności proboszcza parafii ks. kan. Bogdana Jelenia podpisano umowę pomiędzy wykonawcą a Gminą Czarnocin reprezentowaną przez Wójta Roman Miksę i Skarbnika Krystynę Lulę. Zadanie pod nazwą „Remont drogi gminnej G22 w Czarnocinie wraz z budową miejsc postojowych” wykona, wyłonione w przetargu, Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „PEUK” S.A. Aby nie utrudniać dojazdu na cmentarz w okresie święta zmarłych ustalono, że prace rozpoczną się po 4 listopada. Oddanie do użytku nowo wyremontowanej drogi planuje się na połowę grudnia br.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2019-10-22 |
Data publikacji: | 2019-10-22 |
Osoba sporządzająca dokument: | |
Osoba wprowadzająca dokument: | Justyna Krych |
Liczba odwiedzin: | 718 |